Omul cu ciocanul

Standard

Am fost aseară în aeroportul internaţional din Cluj. Capodopera lui Marius Nicoară, fost președinte al consiliului județean, terminalul poartă culorile PNL, galben cu albastru. Incinta arată ca o turnătorie. Cînd intri, ți-e frică să nu îţi spargi ţeasta într-un laminor sau să nu-ţi pice vreun bolovan de cărbune dintr-un funicular.

După ce m-am acomodat un pic cu peisajul, m-am aşezat pe o băncuţă. Aeroportul era aproape gol. Cîţiva taximetrişti şi un agent de pază la vreo 50 şi ceva de ani, marca Sînnicoară, patrula într-un costum jerpelit, cu o vestă reflectorizantă pe care scria steward. Cred că l-am mai întîlnit în gară, lovind cu ciocanul în roţile de tren. De la Huedin – Cluj cu personalul la Munich-Cluj cu Lufthansa s-a ajuns băiatu’.

4 responses »

  1. Păi dacă o ajuns să ciocănească roțile avioanelor, o evoluat. Am putea să-i zicem supernașul sau the green lantern.

Zi ceva, nu te uita ca proasta la mine

