O glumă pe care am inventat-o eu

Standard

Ieri, într-o şedinţă de redacţie, dar m-am gîndit că e prea slabă, însă mai tîrziu m-am răzgîndit şi am zis să v-o arăt şi vouă, chiar dacă e slabă, pentru că nu aveam ce posta. Publicitate vine de la cînd s-au copulat pulicitate cu pubicitate. Voi ce părere aveţi? Mai ştiţi astfel de glume?

Later edit: Nu vă impacientați, încă n-am advertoriale, dar îi aștept pe ăia de la agenții să mă sune. Adică am advertorialele gata scrise în draft (e unu’ mișto despre cum să ne dăm cu pantene la subțioară), da’ boii ăia nu mă sună.

29 responses »

  1. puli citate din presă? (wiki zice că presa-i un dispozitiv menit a crea o presiune ridicată pentru a efectua o operație tehnică de netezire, stoarcere, etc.)

    • e, de căcat, deci e, excelentă.
      păcat că nu, ştii să pui virgule între subiect şi predicat unde nu, este subiectul şi ştii, este predicatul

    • aşai – trebe, să fac un curs ca să, pot şi io casă scriu caşi dadatroll pe blog, dak vreau, cu toate cănu, vreau dacă mă gândesc bine.

      • deocamdată nu, trebuie decît să faci două, lucruri: să, pui virgulă între subiect, și predicat și să faci bancuri de, căcat

Zi ceva, nu te uita ca proasta la mine

