Lorena’s got a date

Standard

Lorena Lupu: Marghioala nu-mi scrie, nu mă sună…

Eu însumi: sună tu

Lorena Lupu: păi încă nu mi-i a mă fute

Eu însumi: poate chiar îi e teamă

Eu însumi: să nu se îndrăgostească de tine, că stai departe de aeroportul Deveselu?

Eu însumi: şi-i scumpă naveta

Lorena Lupu: are pula lungă, ajunge

Lorena Lupu: dacă nu ajunge să pună mîna, să se mulţumească şi ea cu ce poate

Lorena Lupu: …oare cu ce să mă îmbrac?…

Eu însumi: ceva nu prea fancy, să nu pară că te-ai aranjat special, dar nici prea plain, să nu creezi impresia că nu-ţi pasă deloc

Lorena Lupu: o rochiţă cu flori de primăvară e suficient de casual?

Lorena Lupu: sau ceva de genul?

Eu însumi: Nu! Nu arăta totul de la prima întâlnire, că pari cheap. Ceva mai misterios.

Lorena Lupu: Gata, ştiu!

?

Eu însumi: mai bine, dar încă nu e perfect. gândeşte-te la ceva care să te pună în valoare

Lorena Lupu:

Eu însumi: nţ, prea obvious. caută ceva mai stilat.

Lorena Lupu: se pot întâmpla accidente. Ca atunci când îţi iei bluza sau cămaşa invers.

6 responses »

  1. Ești o proastă.
    Parintele Maxim, un stalpnic al zilelor noastre
    http://www.crestinortodox.ro
    Parintele Maxim este un stalpnic al zilelor noastre. Acesta vietuieste in prezent in varful unui stalp calcaros, inalt de 40 de m, situat in regiunea Imereti din Georgia, la aproximativ 10 km departare de orasul sau natal.
    Numa tu, nedo, ești un stâlpic a zilelor noastre.

Zi ceva, nu te uita ca proasta la mine

