Asstenia de toamnă

Standard

1365278130197Vestea a căzut ca un ciocan asupra invitaţilor mei. Și deodată mi-o venit în gând cum, când eram mică, mă jucam frumos cu copiii de vârsta mea, dar în minte mă gândeam cât îmi doresc să cresc mare, să pot face lucruri mari.
– Uneori, noaptea, o aud.
– Cum se va numi? se interesează amicul O. Amicul O e cel mai bun prieten al omului, ne place foarte mult să jucăm poker și să facem surfing împreună.
-Astenia, dacă e fetiță.
-Tanya, îmi sugerează plăpând tot el.
-O chestie lungă care uneori atârnă din cur, se trezește vorbind doamna L. Doamna L e invitată la toate ceaiurile dansante pe care le dăm, e foarte înţeleaptă şi dă sfaturi bune, dar uneori nu o chemăm.
-Am deja o cheste lunga care iese din cur, zic eu. Și râd șăgalnic la amicul O.

-Mie nu-mi place Enya, că-mi vine să plâng, se răzgandește melancolic el. De asta îl iubim atât de mult.
-Deci, dacă se confirmă… o pastrăm? întreb eu brusc speriată de responsabilitatile care vin o data cu o tenie, şi iarăşi mă uit la amicul O cu subînţeles, pentru ca până la urmă, împreună o să facem acest pas. Ceilalți invitați nu ştiu că avem o relaţie secretă de ceva timp.

Prietenul B, sau MD, cum îi place să i se spună, pentru că e foarte dictatorial, intervine râzând. El e cel mai nou venit în grupul nostru, dar îl preţuim când nu ne propune tot timpul să jucăm monopoly sau nu te supăra frate.
– Tenia e unisex, MD, o auzim iar pe L, dar ca prin vis. Deja mă scoate din sărite şi urlu înăuntru: Tenia mea îi mai specială, taci acolo. Nu o mai invit data viitoare.
B intervine cu voce mare: E gay
– O să îi fac codiţe şi o să mă joc cu ea toată ziua, mă gandesc eu, neluându-l în seamă. De mult timp am început să îi consider zgomot alb, dar ce bine că ei nu ştiu.
– Are Scolex, bă, concluzionează O. Habar n-am ce îi scolex, da’ sună de bine și îl iubesc mai mult că o spus asta.
– Eu am Rolex, zice B, și iar ne arata ceasu fals pe care şi l-o luat din China, da’ el zice ca nu îi fals că îi direct din China și scrie made pe el.
– Rolex şi Boleks ofteaza O.
– Scolex e un ceas, Rolex ce e? intervine L și rânzește la MD, de parcă io nu aș şti că ei sunt implicaţi într-o poveste de amor, la fel de secretă ca a mea. Javrele, gândesc.
– Îi tenia noastră și nu-ț permit s-o chemi nume, izbucnesc.
– Cică poate ajunge până la 18 metri, bate din palme O şi, văzându-l atât de fericit, parcă îmi mai trec grijile de zi cu zi puțin.
Da, o să ne crescă mare şi o să ne hrănească la bătrâneţe sau o să se hrănească… tot una. Tenzilla, râd eu în interior.
– O știu de când era atâtica, zice MD şi întinde din degete cât să insinueze cam 3 centimetri. La 18 metri îi faceţi majorat, că aşa e frumos. Numa să nu umble cu limbrici, că ne supărăm. Ah, la dracu, și i-am propus deja să ne fie naș…
Îl şi văd pe O cum stă cu puşca la poartă, deși la câtă finețe e în el probabil că o să o aștepte cu checuleț și lăptic.
– Îi fain că-i lungă, că poate sta și cu tati la meci, şi cu mami la bucătărie, râde O. Râdem toţi. Mă duc să le fac un ceai și să mă gândesc la câtă bucurie poate aduce un lucru atât de mic în viața la un cuplu.

Am hotărât să îi punem poze pe Facebook. Cum se joacă cu mâncarea, cum înoată, cum iese prima data afară şi cum intră înapoi, tot singură. Va fi foarte greu s-o antrenăm, dar nu-mi pierd speranța.
B se gândește deja cum o să strige copiii la ușă: tanti mama lu’ Tenia, o lăsați pe Tenia afarăăă? Nu că acu’ mănâncă şi dup-aia se culcă.
– Atunci o să le dăm mingea, zice O, și eu cred ca o să-mi explodeze tenia de cat de mult îl iubesc și admir.

6 responses »

  1. Poate părinţii sau naşii voştri au avut fo relaţie de homofonie şi aşa se leagă.
    Sau aia o fi vreun nick al lui Nedormitul

Zi ceva, nu te uita ca proasta la mine

