O imagine face cât o samă de cuvinte

Standard

După cum probabil ați aflat, sensul cuvantului ”țigan” va fi schimbat. Cum tehnologia din ziua de azi e suficient de avansată,  propun inlocuirea cuvântului direct cu imaginea.  Se știe doar că o imagine face cât o mie de cuvinte. De exemplu:

Azi pe strada m-au acostat niște . Am scăpat cu bine.

sau

Niște și-au măritat fata de 9 ani cu mare alai în fața blocului.

Bine, pe aceeași idee s-ar putea iniția revoluționarea întregului sistem literar pentru o mai bună pricepere a sensului adevărat al cuvintelor.

Nicușor traiește intr-o familie numeroasa care însumează 7 frați.

Ei sunt  .

Azi au avut la prânz pâine cu .

V-am pupat pe

.

30 responses »

      • dar trebuia să ştergi ancorele, adică o mie de cuvinte şi altă mie de cuvinte, dacă tot ai băgat imaginile. ceea ce arată că am avut dreptate…😀

      • am încercat, dar stilistic e mai expresiv așa. ți se scoală emoția altfel, se face beton cînd citești.

  1. Nedo, tocmai asta era idea, să se evite un stereotip. 90% dintre români, când aud cuvântul ţigan, se gândesc la poza pusă de tine. Eu prefer să mă gândesc la Johny Răducanu sau la fata vecinilor mei de la nr. 26

    • nu, da mi-ar placea. ioi ce bine ca mi-ai amintit sa downloadez ultimul album dream theater. o sa-l platesc cand o sa tina concert in romania.

Zi ceva, nu te uita ca proasta la mine

