Dacă nu dădea Ceahlăul 4 goluri, cîştigam noi cu 1-0

Standard

La pupitrul tehnic, nedormitul, de la faţa locului transmit Ostap Bender şi Marcica Belearta, care va intra mai tîrziu în legătură cu dumneavoastră.

Nedormitul:

Ostap Bender: ce, bă

Nedormitul: ce meciuri se joacă azi?

Ostap Bender: stie pula

Ostap Bender: cată pe livesport

Nedormitul: nu caţi tu şi-mi zici?

Ostap Bender: stai

Nedormitul: şi scoru. Cine joacă?

Ostap Bender: fc brasov- concordia chiajna

Nedormitul: hai, bă, zi mai repede, să nu pierd vreo ocazie

Nedormitul: cît e scoru?

Ostap Bender: 1-0

Ostap Bender: http://www.livescore.com/soccer/romania/

Nedormitul: l-o înscris din fază fixă sau din acţiune? ia, zice?

Ostap Bender: o inceput galati cu mioveni

Nedormitul: ia uită-te, dorinel e în blugi cu sacou sau în trening?

Ostap Bender: http://www.livestream24.tv/ro/ljx64c00875/otelul-galati-cs-mioveni-live-stream

Nedormitul: bă, dacă eu îţi zic să-mi povesteşti

Nedormitul: n-am viteză mare la net, că mi-am mîncat gigii alocaţi

Ostap Bender: aa

Ostap Bender: apai nici io n-am tv

Nedormitul: nu contează, ceva-ceva tot poţi să-mi povesteşti. ia zi, dorinel e în blugi cu sacou sau în trening?

Ostap Bender: ii in trening, ba, ca-i la servici

Nedormitul: atunci o să piardă

Nedormitul: cînd e în blugi, e în blugii norocoşi

Ostap Bender: asa-i mersu?

Nedormitul: aşa cred

Nedormitul: noa, că marcica… a venit, era să zic că e suspendată.

Marcica Belearta: meci de fotbal? da io nu stiu politica

Nedormitul: meci de fotbal

Ostap Bender: marica, bă

Nedormitul: vfb ştuţgart

Nedormitul: bun

Marcica Belearta: știu un meci in moildovenește

Ostap Bender: marica daca se intoarce cu fața la poartă îi 90 la sută gol

Nedormitul: ia uite-te ostape

Marcica Belearta: băăă, știu cuvinte moldovenești, contează?

Nedormitul: ca onomatopee

Ostap Bender: o egalat doamna chiajna, îi unu unu

Nedormitul: zi faza zi faza zi faza! bagă! deci!

Marcica Belearta: ce? chiar ii meci?

Ostap Bender: o fost o fază școală

Nedormitul: nu tu, ostap

Marcica Belearta: io credeam ca inventam

Nedormitul: zi,mă, cum o egalat chiajna

Nedormitul: pula inventăm, ne înjură suporterii

Marcica Belearta: io nu mai inteleg nica si bunica să uita la mireasă pentru fiul meu

Ostap Bender: centrare de pe dreapta vrabioiu si marchează bulz cu capu

Nedormitul: din cît? ce distanţă?

Ostap Bender: din 7 metri, da s-o inaltat maiestuos

Nedormitul: şi portaru? n-a fost fault?

Ostap Bender: portaru o gresit ca n-o iesit la minge. o fost gol de portar

Nedormitul: de la braşov?

Ostap Bender: aham

Nedormitul: păi ăia n-au portar, nu-s echipă

Ostap Bender: la bunica-ta cat ii scoru, marcico?

Marcica Belearta: ciobanu transmite balonu către guzun pentru că săptămâna asta o fost foarte ploioasa, arbitru o fost la un pomelnic cu șășlâc, colac ii in preajmă. io imi amintesc meciuri. in moldovenește

Nedormitul: pula, marcico, ăsta e blat

Marcica Belearta: apai fata. o fata vrea un baiat

Nedormitul: zi pe moldoveneşte cum o marcat bulz cu capu din pasă de la vrăbioiu

Marcica Belearta: da mama lui o zis ca nu, ba

Nedormitul: şi nu i-o dat un cap în gură lu’ mă-sa?

Nedormitul: marcico! zi faza

Marcica Belearta: vrăbioiu o marcat pi moldovinești un bulz

Nedormitul: pula, întrerupem transmisia de la marcica, trecem la ostap

Marcica Belearta: scriu greu, baaaaa! pe intuneric. cu diacriticde. futp-i anusu

Ostap Bender: imediat

Nedormitul: pula, ilie dobre cum dracu ştie să zică gooool juma de minut?

Marcica Belearta: inchid bunica si deschid lumina. bine?

Nedormitul: hai, mă, îţi dau legătura? ostapilie dobre!

Marcica Belearta: am zis cum o marcat, ba

Nedormitul: vrăbioiu o pasat. bulzu o marcat. cu cap

Marcica Belearta: pot sa zic io de spectatori?

Nedormitul: da, zi tu de spectator. zi de bună-ta

Ostap Bender: Concordia – FC Braşov 1-1

Scris de Florin  

Miercuri, 21 Septembrie 2011 07:34

Min 64 Chiţu ratează golul desprinderii, cap din 10 metri pe lângă buturile lui Felgueiras

Min. 60 Cristescu îl faultează aiurea pe A. Stoica şi centralul nu ezită să-i arate cartonaşul galben. În acelaşi minut, galben şi pentru Bozga pentru un fault Munteanu

Min 58 Schimbare la Concordia. Iese Vlad Munteanu şi intră Marian Chiţu

Marcica Belearta: spectatorii îs in extaz, stadionu ii aproape plin, impart flori si se roaga pentru formatia lor favorita

Nedormitul: felgueiraş ăsta cine e?

Ostap Bender: Echipele de start:

Concordia: Kolev, Petre Marin, Bozga, A. Stoica, Vitinha, Popa, Vlad Munteanu, Stere, R. Alexandru, Bălţoi, Trică (cpt.)

Rezerve: Niţă, Cl. Dumitrescu, Mamele, Sorin Pană, Mihalcea, Salem, Chiţu

FC Braşov: Felgueiras, Velayos, Majernik, Cr. Munteanu, Cr. Ionescu (cpt.), Kanu, Cristescu, Madeira, Chipciu, Buga, Hadnagy

Rezerve: Helder, Toloza, Distefano, Hadnagy, Stîngă, Sousa, Mateiu

Marcica Belearta: io zic fara violență și cu multă pace in suflet, az

Nedormitul: felgueiraş de soc, apără cu foc. degeaba, prost portar

Ostap Bender: mamele

Nedormitul: mamele e negru?

Marcica Belearta: holban scoate un cuțît și il scoate de pe teren pe vasilachi, care îi transmite mingea cu capu lu poloboc care trece la 3 centimetri de capu la portaru crescovici

Nedormitul: şi kreskova o holban ochii cît cepele. bă, o fost vreun 11 metri?

Marcica Belearta: a mei is in extaz. arbitru țelină îi la pămînt!

Nedormitul: di ce? o futut-o ciobanu’ pe aia?

Ostap Bender: Min. 3 Buga înscrie după o gravă eroare a lui A. Stoica

Marcica Belearta: l-o decapitat un suporter cu o pilă foarte ascuțită. ba, pe mine nime nu mă ascultăăăăăăăăăăăăăă

Nedormitul: deci de-aia l-o pocnit pe a. stoica. bine i-a făcut. te ascult

Ostap Bender: ba da

Nedormitul: da’ intri peste laivu lu ostap

Ostap Bender: scrie acolo

Marcica Belearta: Meciul: Crepleac Cotari – Distilator Dubasari

Ostap Bender: Min 67 GOOOOOOOOL CONCORDIA. Vitinha îl învinge pe Felgueiras după o pătrundere pe partea stângă

Marcica Belearta: goooooooooooooooooooooooooooool!!!

Nedormitul: i-o băgat mortu-n casă

Ostap Bender: o pătruns vitinha

Nedormitul: ar trebui s-o sun pe lorena, că ea o fost la cimitir

Marcica Belearta: da ne uitam la meciuri diferite, nu? ca io nu stiu personajele lu ostap

Nedormitul: acu’ te-ai prins?

Ostap Bender: i-o dat-o în adâncime la fluieraș

Marcica Belearta: apai m-am prins ca la ostap nu moare nime

Nedormitul: tu o sinergie între două meciuri nu ştii să faci?

Marcica Belearta: la mine deja juma de echipa ii contuzionata

Ostap Bender: Min 70 Ultima schimbare la Concordia. Iese Trică, intră Sorin Pană. Banderole de căpitan este preluată de Petre Marin

Nedormitul: ş-atunci de ce îs a tăi în extaz?

Ostap Bender: o ultima schimbara uitată într-un colț pe etajeră

Marcica Belearta: cealaltă jumate numa! Crepleac Cotari – Distilator Dubasari. dubășari!

Ostap Bender: Min 71 Ocazie rarisimă pentru FC Braşov, irosită de  Cristescu care nu-l învinge pe Kolev din 6 metri

Nedormitul: zi-ne echipamentele cotarilor şi ale dubăsarilor

Marcica Belearta: acu toț is roș. de la sange

Ostap Bender: kolev ii un erou. nu-i ala de-l fute pe botezatu in cur?

Nedormitul: pătlăgiciki

Ostap Bender: http://www.csconcordia.com/

Nedormitul: ce, mă, au şi sait??????????????? îmi pare rău, nu pot să-l accesez

Ostap Bender: pai io de-acolo copiez

Marcica Belearta: ala chiar ii fotbal adevarat?

Ostap Bender: asa destept ma credeai?

Nedormitul: zi şi tu ceva de la tine, inspiraţional

Marcica Belearta: io am crezut numa ca ne imaginam!!

Nedormitul: pula. păi tu vezi numa tenii şi singe. iese trică, intră pană, tenia de căpitan îi este predată lui petre marin

Marcica Belearta: da as putea sa spun despre o emisiune de televiziune care ruleaza chiar acu

Nedormitul: procesul etapei. bagă!

Marcica Belearta: stai sa deschid

Nedormitul: bă, ostape, vreau să revedem faza cu schimbarea şi cu predarea banderolei. şi cu încetinitorul, să vedem exact ce s-a întîmplat

Marcica Belearta: in aceasta seara, pentru prima data fetele se vad cu baietii. alexandru declara- sunt foarte emotionar, si ca mai asteapta o fată

Nedormitul: şi i-a dat un şut din voleu în coaie. femeie! noi discutăm despre fotbal aici. dacă ai televizorul ocupat, comentează şi tu o reţetă de bucătărie. şi două beri reci

Marcica Belearta: dragos o zis ca fetele is foarte dragute si simpatice, dar trecem mai departe si va prezint urmatoarea fata dar n-o vom vedea

Ostap Bender: la reluare se observa ca banderola de capitan este intr-adevar preluata de petre marin, pentru cei care stateau in dubii

Marcica Belearta: apai io nu am fotbal la tv da as putea sa fac niste clatite

Nedormitul: da’ o predat-o la mijlocul terenului sau s-o dus pe margine? bune clătitele. şi două beri reci, dacă eşti drăguţă

Marcica Belearta: bine, domnu

Ostap Bender: la margine

Marcica Belearta: da scuip in ele

Ostap Bender: la marginea careului. deci in teren

Marcica Belearta: ca nu ma lasati să va vorbesc de mireasa pentru fiul ei!

Nedormitul: nu-i bine. mai zi o dată faza, da’ mai cu încetinitorul

Ostap Bender: 6 ouă mari si un varf de cutit de sare. dupa gust

Nedormitul: nu, mă, cu schimbarea, lasă clătitele. şi mai zi ce e la galaţi

Marcica Belearta: io as putea sa vin cu citate din fobal.

Nedormitul: de exemplu, dorinel e îmbrăcat în sacou cu blugi sau în trening?

Ostap Bender: Min 80 Galben si pentru Cristi Ionescu după un fault din spate la Bălţoi

Nedormitul: trebuia să-i dea roşu. scuuuurt

Ostap Bender: balțoi si-o meritat-o. căcatu

Nedormitul: şi-a meritat-o pe dracu. roşu!

Marcica Belearta: “Cred ca daca inscriam mai multe goluri decat ei, castigam!”? na

Ostap Bender: cristi ionescu are potential

Nedormitul: de ce? s-o arnucat? nu l-o faultat?

Ostap Bender: daca n-ar fi asa temperamental ar ajunge mare. s-o aruncat ca-n piscina

Nedormitul: bă, dacă tu mi-ai da una la gioale, şi eu aş fi temperamental. ca să nu mai zic de marcica

Marcica Belearta: mie-mi place cristi chivu. e frumusel si familist. pot sa fac eu mondene cu fotbalisti? ca mai stiu si de mutu. am auzit chiar si o gluma cu el

Nedormitul: nu, că n-avem drepturi tv cu il calcio

Ostap Bender: lui balțoi in copilarie i se spunea buldozerul

Marcica Belearta: ca daca ar fi jucat mutu in ultimu meci nu ar mai fi fost probleme cu gazonu, da ei o scris iarba. e?

Ostap Bender: cristi chivu ii un gunoi

Marcica Belearta: taci acolo

Nedormitul: păi cred şi eu, la cum o intrat în ăla

Nedormitul: da’ nevasta lu’ chivu, aia, adelina, e futabilă

Ostap Bender: remember min 64: Chiţu ratează golul desprinderii, cap din 10 metri pe lângă buturile lui Felgueiras

Marcica Belearta: deci io nici nu mai vorbesc? as putea sa spun cu ce rochie o fost imbracata sotia lu ala blond… englez… imi scapa acuma, si cum ii cheama pe toti copiii lor

Nedormitul: pe lîngă toate buturile?

Ostap Bender: cate butturi are ăla?

Nedormitul: poţi băga o reluare la faza asta?

Marcica Belearta: ce ii ala butt?

Marcica Belearta: aaaaaaaaaaaaaaaa

Ostap Bender: kelly family?

Nedormitul: sînt curios cîte buturi are. cheli famili. pi muolduivinieşti

Marcica Belearta: cristi chivu intre fotbal si blog.

Nedormitul: ce, mă, are şi blog?

Marcica Belearta: daaaaaaa

Nedormitul: ia dă linku-ncoa

Marcica Belearta: oi incerte!!!

Ostap Bender: si cristescu ii un gunoi da imi place arbitru ca nu ezita. Cristescu îl faultează aiurea pe A. Stoica şi centralul nu ezită să-i arate cartonaşul galben

Nedormitul: ostape, sari mai repede cu reluarea aia, ce-o freci atîta?

Marcica Belearta: http://www.cristianchivu.ro/

Nedormitul: l-o bătut dumnezo că s-o aruncat înainte

Marcica Belearta: da ii in constructive. ofof

Ostap Bender: reluare: Chiţu ratează golul desprinderii, cap din 10 metri pe lângă buturile lui Felgueiras da mai incet

Nedormitul: tot n-am văzut cîte buturi

Marcica Belearta: chivu, chivu. ce chițu?

Nedormitul: marcico, nu era vorba de nişte clătite? şi două beri

Ostap Bender: lui Felgueiras in copilarie i se zicea butthead

Marcica Belearta: Bianca. “mie mi se pare o idee buna ce face cristian chivu cu blog este un om ca toti oameni si asa sal vedem toti.Te pup cristi si sa o ti tot asa respect  bia”. vai ce-mi place bia! țineo tot a-șa!!

Ostap Bender: la bia pe blog ii asta?

Nedormitul: are ţîţe mari? să ştiu dacă-mi place şi mie

Marcica Belearta: is după bere

Nedormitul: marcico. uite ce-o zis ostap ca să nu vezi tu: Min 86 Scăpăm cu faţa curată după două cornere consecutive ale elevilor lui Isăilă. isăilă o vrut sa le dea mue da n-o nimerit fața

Marcica Belearta: cum il cheama pe blondu ala dragut cu nevasta tot timpu gravidă de o jucat la spice girls?

Ostap Bender: gata clatitile?

Nedormitul: becam

Marcica Belearta: beckammmmmmmmmmm

Nedormitul: şi berile, băăăă

Marcica Belearta: o venit, gura!! acu-mi aduc aminte contemplativ

Ostap Bender: mie de la spicegirls imi place melc

Nedormitul: marcico, dacă nu te execuţi cu berile alea şi cu clătitele, nu te mai luăm de nevastă

Marcica Belearta: tie iț place și britney spears

Ostap Bender: adica nu-mi place da noa

Marcica Belearta: na, că m-ai scris pe la spate

Ostap Bender: leave bălțoi aloooon

Marcica Belearta: o venit, bă, aburnide-s, da ce, n-am voie rubrică mondenă?

Ostap Bender: Min 90 Galben si pentru Sorin Pană

Nedormitul: nu, că e mess-ul ocupat cu fotbalul. da’ pană ce-a făcut?

Ostap Bender: ne astaptam la asta, nu?

Nedormitul: ai prins faza?

Ostap Bender: l-o gâdălit pe isăilă

Marcica Belearta: aș putea să vă spun de la 5 metri că bălâoi poarta chiloti catalin botezatu si in intimitate este timid si ii plac orgile și muzica in general

Ostap Bender: si se da galben la gădăleala

Nedormitul: şi ce, mă, isăilă o picat jos de la gîdilit?

Marcica Belearta: bălțoi, pe pizdă

Ostap Bender: da, da avea fața curată

Nedormitul: nu l-o umplut de sînje?

Ostap Bender: Portarul bulgar al Concordiei vede cartonaşul galben pentru tragere de timp

Marcica Belearta: pot să zic ce sfaturi i-o dat lăcătuș lu bănel? că mi-am amintit cate ceva

Nedormitul: păi ce pula să facă dacă era isăilă la pămînt. marcicoooo, berile!

Ostap Bender: isăilă îi un gunoi

Marcica Belearta: isăilăăăăăăăăăăă? II UN GUNOI!

Ostap Bender: ca si portarul bulgar al echipei de la poalele chiajnei

Nedormitul: nu aruncaţi isăilă pe iarbă

Ostap Bender: arbitraju o fost buna da nu prea

Nedormitul: marcico, zi cu lăcătuş şi bănel, da’ scurt, să prindem prelungirile la meci

Ostap Bender: s-o gresit mult da nu s-o ezitat putin

Marcica Belearta: am uitat da era ceva cu poarta greșită

Marcica Belearta: că se schimbă poarta numa după pauză

Nedormitul: păi, fată, tu habar n-ai de fotbal!

Ostap Bender: remember Min. 47 Vitinha vede cartonaşul galben după o intrare prin alunecare la Kanu

Marcica Belearta: da nu prea m-o interesat că mă uitam la gentuța lu victoria

Ostap Bender: si la asta i-o dat-o in adancime

Marcica Belearta: da, pare adîncă și primitoare

Nedormitul: şi a făcut ăla tiki kaka pe el? bine i-o făcut

Ostap Bender: haka kaka ca la ruibi, hopșașa

Marcica Belearta: am vazut azi o poza

Ostap Bender: Min 90+3 Fluier final. Concordia invinge FC Brasov cu scorul de 2-1

Nedormitul: aoleooo. nuuu

Ostap Bender: am înfrâââânt

Nedormitul: meritat învinge?

Marcica Belearta: cu unu care intreba oamenii ca de ce cheama fotbal jocu ala cu mingea ovala. can ar trebui sa se cheme… hand egg. da n-am prea inteles-o ca mie nu imi place forbalu

Nedormitul: bă, ostape. la cine era acasă? Nedormitul: la chiajna sau la braşovu?

Ostap Bender: la becali

Marcica Belearta: am fost o data la un meci de ruibi in iasi, chiar pe stadion

Ostap Bender: la chiajna, bă

Nedormitul: a, deci n-o făcut nimica la adevăr

Marcica Belearta: am jucat cu norvegia si o fost foarte frumos, am dat chiar 11 goluri

Ostap Bender:

0 #4 Si AM AVUT DREPTATE!!!! — Militari Residence 23-09-2011 20:11

VICTORIE CHIAJNA! BRAVO BAIETI!

Citat

+2 #3 VICTORIA — Militari Residence 22-09-2011 19:27

Sa umplem stadionul, sa incurajam echipa, pentru prima victorie. Acum ori niciodata!

Citat

 -3 #2 chiajna — virgil 21-09-2011 19:23

nu avem echipa

Citat

 -2 #1 chiajna — virgil 21-09-2011 19:22

 santem de ras

Marcica Belearta: deci ii gata?

Ostap Bender: ia si la asta

Nedormitul: bă, cu virgil ăla m-am luat eu pe voxpublica mai demult, cînd cu campania cu base. e un cretin

Ostap Bender: sigur ii virgil la varsta lui

Nedormitul: să sugă pula

Ostap Bender: un GUNOI

Nedormitul: ăştia dau interviuri sau întrerupem transmisia?

Ostap Bender: pai hai sa alegem fiecare cate un forbalist si dam declaratie

Marcica Belearta: aș putea sa zic eu despre suspensori si șosete. io pot sa iau o doamna? din public? pot?

Ostap Bender: daaa

Nedormitul: io îl iau pe bulgar: asăm sîncio vreme e goriţă. devi caja lecă noşt deciţă. vreme e ză sîn, vreme e ză sîn. lecă noşti deţa, lecă noşt deţa. ostape, îl iei tu pe figuriaş?

Ostap Bender: bine

Nedormitul: marcico, tu ia-l pe trică

Marcica Belearta: apai oricum fete n-aveam

Nedormitul: sau poţi să-i iei pe toţi la vestiar. zi-ne care are pula mai lungă, că înseamnă c-o alergat mai puţin

Marcica Belearta: da cica trica nici nu mai joaca. ba, tu vrei sa ma pui in incurcatura. âba, ostap

Marcica Belearta: cum am zis azi ca ii nedormitu?

Nedormitul: prost? de-aia am sughiţat?

Marcica Belearta: cum am zis? cuvantu ala de l-am acuzat

Nedormitul: pizdos?

Marcica Belearta: taci acolo, că exact așa te-ai dovedit, păcat ca am uitat. stai sa vina ostaaaaaaap

Nedormitul: s-o dus el la vestiar în locul tău să le vadă pulile la fotbalişti

Marcica Belearta: scrie el vertiginos acolo

Ostap Bender: Felgueiras: da, echipa gazda si-a dorit mai mult victoria, nu? pacat ca nu am reusit sa mentinem scorul favorabil de partea noastra, nu? daca nu inscriau cei de la chiajna in doua randuri, am fi avut 1 la zero, nu? poezia samanatorista este inspirata de viata taranilor, nu?

Marcica Belearta: da can vine il si intreb, sa știi. ostaaaaaaaaaaap, cum am zis azi ca il mototolim pe ăsta? cum era cuvantu? avea si diacritice

Marcica Belearta: si parca insepea cu l. zi!!!!

Ostap Bender: copios

Nedormitul: lulă?

Ostap Bender: loaie?

Marcica Belearta: nu, bă, ceva cu șiret, da altfel

Ostap Bender: lizdă? scli

Marcica Belearta: m-am supărat, toate discuțiile intre noi tre să se temrine in lapsus

Nedormitul: sclifosit?

Marcica Belearta: sclifooooosittttttttttt. daaaaaaaaaaaaaa

Ostap Bender: tu esti!

Marcica Belearta: fosit

Ostap Bender: hăhă

Marcica Belearta: na, zic de trică?

Nedormitul: zi de trică

Ostap Bender: trică nu stia sa zică rău, rățușcă, pulă mică

Marcica Belearta: fac poveste intreaga? cum am intrat io la el? cum l-am luat prin invaluire si l-am facut sa-mi povesteasca despre cele mai adanci temeri? sau țac pac?

Nedormitul: poveste ţac pac

Ostap Bender: jeap jeap. v-ati jucat pac pac cand erati mici?

Marcica Belearta: mort! daca nu ii asta nu m-am jucat

Ostap Bender: pac pac, iau pe muma-ta la crac, ziceam noi, strengari

Marcica Belearta: io jucam elastic

Ostap Bender: si bunica-ta cu o mana facea gogoși si cu cealalta tinea de nadragi. cat jucai tu. hăhă

Marcica Belearta: da ce, bă, crez că numa un elastic era in campulung? plus că noi eram burghej

Nedormitul: bă, gata. tifoşii chiajnei aşteaptă veşti de la noi.

Marcica Belearta: nu mai zic de trica?

Nedormitul: zi scurt. da’ foarte scurt, că am depăşit timpu de emisie

Marcica Belearta: Nu vreau să mai fiu înjurat ne-a declarat Trică

Nedormitul: bine. mulţumim.

Marcica Belearta: da cine ii trica si de ce nu mai joaca? că părea un om bun

Nedormitul: nu contează, bine, mulţumim

Marcica Belearta: lasa ca citesc io de el

Nedormitul: acuma să te pupe trică cum o pupat-o casillas pe gagică-sa. mulţumim

Marcica Belearta: moarta? băăăăăăăăă

Nedormitul: nu, mă. vie

Marcica Belearta: atunci nu vreau. bleac

Nedormitul: cînd s-o terminat un meci, aia reporteriţă i-o luat interviu

Marcica Belearta: cu plăcere. mai vin

Nedormitul: şi ăla o început să plîngă şi o pupat-o pe aia cu patimă şi o plîns şi ea. şi bună-ta o plîns, că se uita şi ea la meci

Marcica Belearta: io am vaut un interviu fain cu adi de la vița de vie și cu o doamnă pe care o injură. buna plange can vede nora pentru fiu meu. si acu plange.

One response »

Zi ceva, nu te uita ca proasta la mine

