Zîna Zoster și Zîna măseluţă

Standard

Marcica Belearta: sa te futa toati panaramele cu sifilis! acu ti-ai gasit sa faci?

nedormitul: pe mine?

Marcica Belearta: da pi cine o facut zonazoster?

Marcica Belearta: plange-l tu ca io deja is in carantina

Ostap Bender: hăhă

nedormitul: deci îi același virus ca varicela

Marcica Belearta: cum ba sa ai varicela la 40 de ani? bleaaaaaaaaaaaaaaaac

nedormitul: poți să ai

Marcica Belearta: apai tu poti

Ostap Bender: io am maricelă

nedormitul: și e mai nasol la adulți decît la țînci

Marcica Belearta: hăhă

nedormitul: adică au fost și adulți care au belit pula dup-aia, au mierlit-o, c-au făcut febră

Ostap Bender: da, cacat

Marcica Belearta: asta ii boala aia de te lasa impotent?

Ostap Bender: se trateaza, nu-i ca si cum ai sida

nedormitul: e ca warcraftu’, că te stresezi cînd se bat ăia

Marcica Belearta: ei, nu-i

Ostap Bender: se trateaza. exact

Ostap Bender: de la stres se face zona zoster

Marcica Belearta: io am fost numa agitata si n-am

nedormitul: sistem imunitar belit

Marcica Belearta: io-s stresata tot timpu si n-am. io am sistem imunitar bun bunut

Ostap Bender: oreionu te lasa impotent

nedormitul: și aveam eu de săptămîna trecută niște dureri de șale, mai mult în cur

Ostap Bender: stiam io

Marcica Belearta: tu ai oreion

Ostap Bender: adica steril, nu impotent

Marcica Belearta: pff

Ostap Bender: nuu

nedormitul: și mergea către bulanul stîng

Ostap Bender: nu am oreion

nedormitul: și acuma bulanul s-a umplut de bube

Marcica Belearta: ce fain, na, zi, bă, zi cum te durea

Marcica Belearta: așa

Ostap Bender: io am otită

Marcica Belearta: tu ai cancer la creier

Ostap Bender: la greier

Marcica Belearta: si ipohondie d-aia

Ostap Bender: crrrrri

Marcica Belearta: bleac, bă

Marcica Belearta: apăi bine că ii numa zona

nedormitul: las’ să vezi, să știi ce e aia

Ostap Bender: ia, ii ca o harta din wow

Marcica Belearta: da, bă, fix la aia ma uitam si io

Marcica Belearta: une sa zbor?

Ostap Bender:😆

Ostap Bender: nu mai radem de copil

Marcica Belearta: aista sufera

nedormitul: în guyana. sau în somalia. sau în zair

Ostap Bender: hai sa-l incurajam

Marcica Belearta: si noi il chizdim

Marcica Belearta: da, hai! lasa, bă, ca trece

Ostap Bender: sau in ziar

Marcica Belearta: da cat tine?

nedormitul: vreo două-trei săptămîni

Ostap Bender: pana ii gata tratamentu

nedormitul: mie mi-a dat tratament pe șapte zile

nedormitul: faza nasoală, cred că îmi apar și pe pulă. deja are 5 centimetri și 6 milimetri

nedormitul: lungime

Marcica Belearta: și ieri cat avea?

nedormitul: 4,8

Marcica Belearta: atata are pula?

Ostap Bender: WOOOOW!!!

Marcica Belearta: pai ai zis ca ii mare. minț!

nedormitul: bă, cînd fuți pisica e mare

Marcica Belearta: apai de aia ai luat zonazoster că asta ii boala de animale

nedormitul: da’ mi-a zis doctorul că pulpa aia o să arate ca a lu antonio banderas după ce se vindecă

Marcica Belearta: de ce? te scarchini pana faci mușchi?

nedormitul: pînă se frăgezește

Marcica Belearta: nu știu pulpa lu antonio. da ii latino deci ii maro

nedormitul: nu e latino, că e spaniol

Ostap Bender: mi-am dat seama ca un nume frumos ii huan

nedormitul: ioi, așe fain îi să stai despuiat în pat cu mîna la pulă și să nu faci nimic…

Ostap Bender: moș huan roată si unirea

nedormitul: nu-i fain

Marcica Belearta: huan creangă

Ostap Bender: huan capitan de plai

nedormitul: stau cu mîna la pulă, poate adorm

9 responses »

Zi ceva, nu te uita ca proasta la mine

