Bubbles

Standard

la nedo nu ii place coca cola cu diazepam.
la tv ii satana.
ce canta maria.
ostap ii o pula cu capu alb.
nedo se uita admirativ.
gagica de la minutul 3.87 ii pizda.
une pleaca asta?
el profita de balbaiala ca sa scoata.
interesant, zice ostap.
daca nu murea era el, kings speech, zice.
am buba.
ostap are bere si popcorn.
ce poate fi mai frumos?
veronica.
se hotaraste sa moara.
zice nedo; dupa ce o citit cartea de ea si i-a facut-o cadou.
da asta
poti o pula, ne-a marturisit el, abuziv
e o gascA CARE A VENIT. nu am fi
too much money on a high ammount.

nedo, daca nu am fi fost noi sa te iubim, ai fi murit in chinuri groaznice in bella park, omorat tot de noi, si ti-am fi vandut pisatul gros ca mierea de albine. ca organ.
shubiduab, shubiduap maria! cine are noroc are. pune/o cheatra si rasare.

9 responses »

  1. Ia-ti tratamentul, nu te lasa! Mai bine zis, ia-ti toate tratamentele si poate, cine stie, iti mai revii. Dumnezeu e mare.

  2. Toate tratamentele fara verde de Paris, am uitat sa zic! Si acum, cu nemiscarea asta de pe aici, mi-am adus aminte.

  3. Dacă te autodefineşti ca nedormit şi eşti sculat la 1.49, n-ai şanse n politică. Pune mâna pe muncă.

Zi ceva, nu te uita ca proasta la mine

