39 responses »

  1. O zis Ostap să zic că îi domnu Ion Susai, zdrobit de un pumn enorm.
    De fapt o fost altfel.
    Io i-am zis lui că îi un domn în mizerie și că să spună că îi poetu gării de nord.
    De fapt o fost altfel.
    El o zis că îi pistruiatu cu celebra repluca calu, fiuuuu.
    Io am zis că să zică că îi fiu lu calu.
    El o întrebat cum se fluieră și io i-am zis că flufluflu ca o parodie la celebra explozie a căpățânii din rubber. El o zis că io is flufluflu și o rîs. Io am zis în gând, că când vreau să fluier, fluier și că mi-o căzut buba azi noapte.

    • n-ai ghicit, nici nu ești pe-aproape, da’ îți dau premiul. paul pârvu, zis și “măi, animalule”. premiul este un comentariu persiflant, sarcastic și cum mai zicea ostap, din partea neamțului țigan, la cucui, la ultima postare. grăbește-te pînă nu-l șterge cucui.

  2. ElCucui, ia să vedem 🙂
    click pe poză. Paul Pârvu a declanşat scandalul cu iepuraşul Duracell care şi-ar fi şters urma în timp ce armata era cu noi.

    nedormitul

    cauza-i inexistentă, intervenţia n-are rost.

Zi ceva, nu te uita ca proasta la mine

