Moaște pe gheață

Standard

  Marele maestru nu‑i iubea pe popii catolici. El avea, de alt­fel, aceeaşi aversiune şi faţă de rabini, de dalai‑lama, de preoţii ortodocşi, de muezini*, de şamani şi faţă de alţi slujitori ai cul­tului.
— Spre înşelăciune şi şantaj am şi eu însumi înclinaţii, spunea el. Acum, de pildă, mă ocup cu stoarcerea unei impor­tante sume de bani de la un cetăţean căpăţânos. Dar eu nu‑mi însoţesc actele dubioase nici cu psalmi, nici cu urletul orgii, nici cu citate idioate în latineşte sau slavonă. Şi, în general, pre­fer să lucrez fără tămâie şi fără clopoţei astrali.

Ilf și Petrov – Vițelul de aur

*Ce muezina dumitrescu de religie o fi aia?

Dacă tot am aflat ce-s ăia muezini și am aflat și că există cultul greco-budist care este un sincretism între cultura veche elenă și budism, care sincretism înseamnă tot un fel de sinergie, inaugurăm așadar o listă de înjuraturi și blastăme independente de orice tendință  discriminatorie de ordin religios sau cultural.  Înjuraturile de mamă sunt așa de ieri! ( are so yesterday)

– Fută-te Buda cu pula lui cea aurită și cu cele șase mâini grasuțe să aplaude!

– Aburca-ț-aș ciocanu lui Thor pe cur in sus.  Și Odin să se uite.

– Să te bag în Krishna mă-tii!

– Să te fută Tom Cruise!

– Sugi pula la Confucius înțeleptu și la toți ucenicii lui!

– Da-le-ai lamă la toata familia ta!

– Făcea-te-ar poștă cei 12 apostoli plus cârmaciu!

– Mânca-mi-ai reîncarnarea pulii!

– Beli-i-ai pula lu Moise! Moise Guran.

Și așa mai departe. A, era să uit. În cazul cetățeanului de etnie țigană, singurul blestem cu efect:

– Să te mânce lupii!

Să mă ierte Wolverine!

12 responses »

  1. Ce pulamea e asta, ma, Ostape? Buda n’are şasă maini decat daca ai tu 3 perechi de ochi. Da’ tu carele nu diglesti bine s’ar putea sa’ti para mai multe. Are maxim doua, infipte d’o parte si d’alta atunci cand bei si’ti vine pe gat shaorma. Krishna, Vishnu, astia mai au cate 4.

  2. “da le´ai lama” imi suna foarte cunoscut, parca ar fi zisa de mine. Sau mi se pare.. si tu marghi?

Zi ceva, nu te uita ca proasta la mine

