Ce face redacția@kamikazeonline.ro cînd ajunge la redacție

Standard

Dragă redacţia@kamikazeonline.ro

Una la mînă, nu sînt utilizator, sînt comentator.

A doua la mînă, eu n-am zis de redactorul şef că e frustrat şi prost. Nici că ar fi deştept şi mîndru-n toate cele n-am zis. Iar asta pentru că nu îl cunosc. Mi-ar fi peste mînă să descriu un domn doar prin prisma sporadicelor sale ieşiri în public, în care se rezumă la a atribui grade de frustrare și prostie unor oameni pe care nu îi cunoaşte. Poate că, spre deosebire de mine, dumnealui o fi medium. Poate, pentru că, repet, nu-l cunosc.

Am zis pe un ton oarecum ironic că articolul ăsta este aproape la fel de bun ca fakebook din Caţavencii. Deşi nu este cazul, îmi calc peste inimă şi explic ironia: glumiţele bazate pe clişee, care lovesc în toţi şi în nimeni, doar de dragul de a umple un spaţiu, sînt slabe. Noroc că spaţiul public românesc oferă suficient de multe personaje încît să iasă un articol de cîteva sute de cuvinte. Însă mi-ar fi fost peste mînă să zic că e vorba de vreun umor comparabil cu al lui Mark Twain, par egzamplu, deoarece nu este cazul.

A treia la mînă, nu e cazul să cădem în patetisme despre asumarea criticilor din partea cititori fideli ş.a. Aşa că nu pot ascunde faptul că sînt un om care se mulţumeşte cu ce-i oferă viața. Pentru mine reprezintă un succes aproape de neegalat în palmaresul personal  faptul că redacția@kamikazeonline.ro a creat un comitetdecriză@kamikazeonline.ro şi că în urma dezbaterilor şi analizelor, domnul redactor şef a putut să-mi stabilească cu profesionalism, talent și mînă de fier gradul de prostie@kamikazeonline.ro şi frustrare@kamikazeonline.ro.

12 responses »

    • nu sînt singurul care spune asta, voila. am vorbit cu unul-altul şi părerea era aceeaşi. mîine o să dau o mostră de umor fake, ca să putem face o comparaţie cu textul în faţă. şi asta numai şi numai din vina lu’ lorena.

      • noah, ca s-a luat mantzy de mine. am zis io ca morena ie de vina😆

        tee, am numa’ 10 minute seara si inca 10 minute dimineata sa ma distrez; si aproape ca reusesc🙂

      • ghici cine îi toarnă lui borţea venin în ureche. apoi tot el ţine predici despre libertatea internetului.
        şi tare mă tem că mucosul ghiolban face cum face şi-l sensibilizează cu banul pe borţea.

  1. Lume, lume, vino sa afli Tragedia lui Nedlet si Suferintele tanarului Wermit! Va vor tintui pe bloguri cavaleri si domnite fara leac, hăuri care inghit timpul, mânii homerice și mize cutremurătoare! In caz de ploaie, se joaca in cortul iarmarocului.

Zi ceva, nu te uita ca proasta la mine

