Attila, unu’

Standard

Richard Bathory: nu stii de attila?

Nedormitul: nope

Richard Bathory: attila e celebru, a aparut in adevarul, in can can, pe tv, duminica trecuta a fost pe A1, la prinz

Nedormitul: da, și în szabadsag, acolo cred că l-am văzut, îs mai mulţi attila acolo

Richard Bathory:  nu ma crezi,hehe

Nedormitul: pe mencanicul meu îl cheamă attila. e bun?

Richard Bathory: mistret= sus scrofa attila în latineste

Nedormitul: aşa l-ai botezat tu? acu înţeleg. zi povestea cu mistreţu

Richard Bathory:  e cu dublu sens. stai

Nedormitul: ioooooooooooi! ăsta îi mistrețul lui turambarr!

Richard Bathory: da, al meu. el e nasu.

Nedormitul: dă-i, mă, porcu’ înapoi omului! acuma unde îi mistreţul? attila, cum ar veni…

Richard Bathory:  la delfinariu, are un tarc mare. 250 mp

Nedormitul: mhoaa… citeşte rahan

Richard Bathory: da, e porc educat cu Mozart, Brahms, din astea.

Nedormitul:  da, mă, da’ să citească rahan????? dilema veche ce-are?

Richard Bathory:  pai na, avea online. avea si facebook, ce blana lui.

Nedormitul: da, şi cum avea el dunguliţele alea negre, aducea un pic cu pleşu

Richard Bathory: cam asa. acu seamana chiar bine

8 responses »

Zi ceva, nu te uita ca proasta la mine

