Din mărturiile Corinei Drăgotescu la Studioul Realităţii e pustiu

Standard

M-am dus în cabina pustie şi m-am machiat singură. Și Ștriblea s-a machiat singură.

M-am dus în cabina pustie şi m-am machit singură. Ştriblea părea muci.

M-am dus în cabina pustie şi m-am machiat singură. Încă nu ştiu dacă ştriblea e nume de femeie sau de bărbat, ca să ştiu să fac acordul la machiaj.

Din regia de emisie, toţi colegii ieşeau îmbrăcaţi şi plecau. Eu am rămas goală.

Din regia de emisie, toţi colegii ieşeau îmbrăcaţi şi plecau. Numai eu intram dezbrăcată şi veneam.

9 responses »

  1. Bai, da si tu o raita pe sw (daca tu comentezi pe-acolo), ca au luat-o razna toti prostii si-a aparut si-unu cu nume de diavol, si-a bagat dracu’ coada de tot

  2. Mi se învârtea prin cap frumoasa zicală “hasmocar pe bălegar” şi la ţanc am deschis aici ca să o pot adresa echipelor reunite şi dezbinate rtv.

Zi ceva, nu te uita ca proasta la mine

