5 responses »

  1. o nuanțare a răspunsului ar fi benefică pentru cititor. răspunsul frust, monosilabic, emasculat parcă de verb, poate crea confuzie, conturînd o dezbatere haotică, pe alocuri conflictuală. pus faţă în faţă cu întrebarea aș zice prea abruptă, răspunsul riscă să o metamorfozeze petit a petit în mult mai onctuoasa întrebare “te fuţi?”.
    nu-ul creează o emoție seacă, transcendentă, degenerînd fatalmente în conflict. această energie merită canalizată altfel prin sinergii de da-uri, de poate-uri, de ce te fute grija?-uri.

      • am scris la procent. ca de pildă- a scris eminescu luceafărul, hop și criticii cu volum de 20 de kile. a zis creangă “te sărut pe frunte, bădie mihai”, hop și exegeza cu “te sărut pe curulețul tău marxist, vladimir ilici”,

      • dar ce frumos si clar e un text fara nici o exegeza!sa raminem noi mai bine asa neluminati si nestiutori in citirea mamii noastre.Mi-au sters mintile toti buhaitzii aia de critici literari cind taman deschideam si eu ochii mai bine.Noroc ca nu mi le-au sters adica.
        Am pus-o pe mama sa-mi trimita Ion Creanga in pachetul cu zacusca aferenta acestui an.Ba, ce bine e sa citesti fara sa-ti spuna altii cum! Cu mintea spalata de canadismele zilnice de data asta si fara sa mai tin minte o iota din stupizeniile criticii literare, am descoperit o comoara mare mare mare in cartea aia.Ba, asa-i de fain ca-mi vine sa-l recit prin casa cu voce tare, e fabulos! Criticilor literari, stapiniti-va nerozia! Lasati oamenii in pace sa citeasca singuri! Nu avem nevoie sa stim ce tehnici literare a folosit Creanga, ne pisham pe ele! Ne-ati furat bucuriile cititului, voi si cu profesorii care ne puneau sa invatam comentarii pe de rost.Sa luptam pentru dreptul la un Cranga curat, necomentat.
        Am zis

Zi ceva, nu te uita ca proasta la mine

