Cum exorcizăm un posedat în un mod plăcut sau cum exorcizăm un posedat.

Standard

Intru stapanirea si si aplicarea corecta a procedurii de exorcizare ne-am gandit sa publicam un mic ghid de instructaj in acest sens.

Conditii:
   1.Pentru o exorcizare corecta, cu garantie doi ani, trebuie sa indeplinesti conditia de popa sau minim student la teologie ori sa ai macar biblie cu foi veline, o poza cu dumnezo, una cu fecioara preacurata si pruncul sau minim o treime.
Versete de studiat obligator, in mod special:
Benone 4:1-11, Aurel 4:1-13, M. Dorel 5:8-10, Mitica L. 16:17-18, altii 11: 14-16 sau 16: 11-15
   2.Lada cu scule, sapca de cardinal, aghiazma, crucifix(mare atentie sa nu fie de plastic ca se indoaie!), rozar.
      + doua galeti de cuie originale din crucea lu isus sau din comert.
    3. Ciupacabrele sunt foarte periculoase
    4. Ambient – Lumanari cu bec sau normale, daca nu este, se poate folosi telefonul sau o surubelnita (in cruce).
                       – Draperii sau storuri trase pana jos , respectiv pana se unesc la mijloc. Demonul se teme       de lumina ca dracu de tamaie. Aaaa, si tamaie.
  1. O papusa sau un calut de lemn sfintit.
  2. Un prieten naiv sau o femeie jurnalist. Sau o alta oaie.
  3. Plata a se face prin transfer electronic, intr-un cont dinainte bine prestabilit (legatura intrinseca dintre bancile comerciale si banca centrala face ca sistemul de plati sa functioneze într-un mediu solid, fara întreruperi sau discrepante care ar putea aparea ca urmare a implicarii prea multor altor institutii (sigur ca exista exceptii, de exemplu decontarea în sistemul cardurilor, de ex. VISA).
Procedura dinainte:
1. Copiii posedati trebuie cautati de muscaturi de cal sau de mama. Daca prezinta urme, sunt mari sanse sa fie sub stapanirea demonului care se transmite prin muscatura catarului cu ochii rosii( eng. – mule) sau de muscatura mamei fara salariu(eng. hungry milf).Simptomele se recunosc usor dupa pozitia nefireasca a capului copilului, cap intors usor cu 180 de grade spre stanga fata de pozitia initiala.
2. Gravidele posedate trebuiesc legate de pat de maini, picioare si gura, cu nascatoarea indreptata spre fereastra inchisa ca oricum mor.
3. Barbatii posedati sunt cu siguranta morti de beti. Da-ti-le alcool sau pace .
Ritualul:
1. Ritualu se incepe cu o rugaciune ortodoxa facuta de un popa care abordeaza metode neortodxe, gen: foaie verde bob naut/ iesi afara belzebut.
Belzebut, baal, lucifer, uciga-l toaca, satana-  doar cateva nume sub care acoperire e demonu, va refuza sa plece si te va blestema la randul lui. gen: “Gaudeamus igitur, Juvenes dum sumus; Post jucundam juventutem, Post molestam senectutem, Nos habebit humus!” Nu te descuraja.
In timpul:
1. O data la doua ore, pentru relaxare, se abandoneaza desdemonizarea  si se cauta o fetita care se loveste repetat in gura cu propria-ti papusa.
Avertizari:
Avertizare 1.. Oamenii posedati is plini de lichide- sange, borala si tot felu de necuratenii care le ies prin tot felu de orificii, uneori chiar si prin cur.
Avertizarea 2 . posedatii care merg pe tavan cu gatu intors si scot sunete  is mai periculosi decat posedatii care merg pe tavan cu gatu in mod normal si scot sunete. Dupa posesie, in oricare din cazuri, posedatul isi va reveni la forma initiala și va fi bine.
Marturii cu martori:

Omul se zbate, da dracul din se se zbate si mai tare, il chinuie pe om.
Preotul incepe slujba de exorcizare:” Teme-te de asemanarea lui Dumnezeu cel intrupat si sa nu te ascunzi in robii lui Dumnezeu (cei care sunt posedati sau care au farmece) Teme-te! Amin! Taci! Amin! Fugi! Amiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnn!”, bleasteama parintele, dand cu aghiasma peste posedat. “Ma aarrrdeeee! Aaaaa! Opreste-te! Nenorocitiloooor!”, zbiara dracul prin gura omului.
Dupa multe blesteme, citite din Moliftele Sfantului Vasile, dracul pleaca din gazda sa si  daca nu-si gaseste casa, se intoarce, cu sapte fartati.
Lupta este din ce in ce mai grea, ne marturiseste parintele Ioasaf cu lacrimi in glas.
Caste si credite.
1. Ostap in rolu lu Aurel 4:1-13, mare arhidiacon si monarh sef
2. Garcea in rolu preasfintitului Ioasaf, alungator de duhur rele si uneori blesteme si farmece
3. Anton in rolu uneltitorului artefactier sef
4. Si petru, manuitoru oficial de bice, buzdugane si miruri.
Niciun animal nu o  fost vătămat in timpul scrierii acestui reportaj.

12 responses »

      • Boo who who to you too.
        Moliftele Sfîntului Vasile (dacă nu cumva este vorba despre o licenţă poetică în textul de mai sus) nu conţin blesteme.
        Dacă textul de mai sus este o ficţiune, o interpretare personală a autorului bazată pe informaţiile preluate din declaraţiile martorilor sau din alte surse, cred că sensul original al Moliftelor a fost persiflat şi doar atît. În alte cazuri de licenţe poetice, cum ar fi ăsta http://www.youtube.com/watch?v=umRRCkspaQU&feature=related
        sensul original rămîne neatins, ba chiar este pus în valoare prin finalul poantei. Băgarea-n ceaţă nu e un scop al actului artistic decît dacă e vorba de iluzionism. Este?
        Dacă textul de mai sus este ceea ce spune că este, adică un ghid de exorcizare, pot să-l acuz de lipsă de tendinţă întru original. Pe text, adică, să-l acuz.
        ——————————————–+
        Pace, linişte şi fericire!

      • Dacă nu mă credeţi că nu conţin blesteme, vă provoc să mergeţi să participaţi live la unele adevărate.

      • De la Măritul Dictator, desen animat pe facebook, citire:
        “Slavă întru cei de sus şi între oameni, bunăvoire!”

  1. 2005.am avut un acident groaznic era prima data cand am vazut moartea cu oki .a doua oara in 2003 am vazut din nou numai ca nu am mai avut un acident de masina sa zik ka am vazut din cauza acidentului doar ca o vedeam noapte .2004 .am fost la baie ca orikare in apa am vazut cv ca un fel de abur negru mam dus sa vad ce este ccv ma atragea in apa .am intrat si am vazut cum oameni fara suflet urla nuh cum am vazut asa cv doar eu .si dece eu si nu alti. am esit plangand si am vb cu baieti cu .care am fost dar iei ma credeau nebun 2005.o vecina a murit in padure cu o zi in nainte am vazut acea vecina trecand pe langa mine si mia spus ajutama si eu am spus dece ce sa intanplat nu mia zis si a fugit dupa am aflat ca a murit ma simtieam vinovat cumva in sinea mea darr nam zis la nimeni nimik mia fost frika .2006. ma duk in orasi sa beau un suk cu pr la intoarcere mam intors singur fara pr si am luat pe o strada care era fara lumina nuh dece si nu am luato prin orasi pee la lumina am mers ce am mers si cv mia soptit sa ma oprsc unde murise vecina mea la 5 case de mine dupa 10 minute am inceput sa urlu si ma auzit un veecin si a esit si mia zis dute acasa esti beat mia fost frika sa ii spun si am fugit acasa .2007.un alt fenomen ma duk la bae unde era inka 2 fete care aveau cv rau in ele mam dus la ele si am inntrebat daca se simt bn iar ele radeau si mia zis esti nebun ce sa aveam dupa 3 zile au fost exorcizate dupa un timp am aflat ca toti ma faceau nebun kiar si familia mea care eu nu spuneam despre asa cv imi era frika.2008-am avut cv probleme din senin mam dus la spital si miau zis ca nam nimik dupa 5 zile mam unflat la fata la cor mam dus la urgente si akolo mia zis ca trebe sa ma mute la un spital mai mare si cu aparate mai bune mam dus la spital si am intrat ca un fel de coma .dupa care iar am vazut moarte dar nu spuneam la familia mea ca imi era frika sa nu se intanple si ku iei cv dar intrasem intrun fel de dializa dar un doktor a gasit niste medikamente care imi spuneam ka o sa ma faca bn dar eu nu vb de medikamente eu stiam cv faceam legatura in toate ce mi sa intanplat si intrun final am reusit sa trec si peste asta .2009.era cv care maikamia sa inbolnavit si am duso la spital sa operat si ma simteam rau parca era din vina mea tot ce se intanpla tot ce iuabeam avea sa sufere in preajma mea 2010.fratele meu a avut un acident cu mine am plecat la munka cu el si el sa lovit grav la mana si la picior parca eru niste semne infine nam bagat de seama dar dupa tot simteam ca cnv ma urmareste ca ma cheama la el plekam noapte ii minteam pe ai mei ca ma duk cu pr la cefuri la distractie dar eu ma duceam si stateam singur intro skara de blok pana noapte la 04,00,ma duceam akasa dupa care a doua zi mam dus la un parinte la biserica si simteam ca ma sufok doar aveam senzatia si asa tot ma kinuiam in fiecare zii.2011 aproape de 2012.am avut un kef seara acasa cv cu sora mia sa intanplat pe la 00´´00 noaptea sora mia beusa inpreuna cu mine si inka 2 pr ne spune sa maergem in oras sa luam de beut nem dus eu ku ia si unu din pr la care eu simtiam cv rau si iam zis sa nu mai bem ca nu e bn sa inervat si a zis hai daca nu ma duk singura infine am ajuns la jumatea drumului de magazin pe langa o manastire si sora mia sa orit in drum si mia zis fratele meu dece eu am intrebato cu frika ca se intanpla cv dece .ce tu si a inceput sa planga a incepu sa se arunce in fata la masina doar la tiruri am inceput sa ma tin la ia o luam de akolo ma lovea cu pumni picoare nam tinut cont doar era sora mia o iubeam asa cum era am luato cu forta si am dat in ia ku kapu 1 2 3 dupa ce am dat 3 capete in gura a inceput sa rada si la lovit pe pr ala almeu si sa dat mult in spate dupa lovitura a vrnit si am luato pe sus a lesinat pentru un timp sia revenit dupa 10 minute am crezut ca sa terminat .ddoamne .doar ce ncepusa a luato razna pur si sinplu am duso akasa de abia de abia acasa a inceput sa zbere sa urle ca toti draci un pr imi spune ma sti ce are sora ta .eu ce are diavolu in ia si am luat apa sfintita cu biblia si am inceput sa dau cu apa mai rau facea sora mia iubeste copii iei cel mai mult si ar face ori ce pt iei si sa moara orice si iam zis irina pupa biblia pentru copii tai si nu a vrut a aruncato la 4.00 a inceu sa cante cocosi si si revenit dupa am intrebato stii ce sa intanplat nu si iam povestit si ia a spus ca o faceam nebuna toate acestea au avut legatura cu mine .daca mor vreau sa se arate tot ce am scris dupa atata timp am realizat in 2012.si eu imi iubesc frati mama dar ia este sufletu meu sora mia ma ajutat mult asa cum e .cand o sa mor vreau sa se fac publik tot ce sa intanplat timp de 7 ani.si eu nu imi dadeam seama si de acea am scris akum sa nu se intanle si la alcnv va rof ajutatima ku un sfat este legatura in tot ce sa intanplat sau nu?ma numesk stefi si am 17 ani ….va urma 2013 sa vedem ajutatima la id asta..pintiliifanu sau adresa de fecebook aceasi … si in fiecare noapte aceste cuvinte apar in fata mea si imi spune sa le rostesc cu vece tare ce inseamna..”- Dubito ergo cogito”
    “- Cogito ergo sum”
    Descartes

Zi ceva, nu te uita ca proasta la mine

