Abordarea “unde e mă-ta?”

Standard

În această seară vă voi prezenta una din fentele mele sociale preferate de neagăţat. Rutina unde e mă-ta, cunoscută în varianta blajină drept răţuşca lui Oedip, este foarte folositoare în următoarele cazuri. În club. La magazin. Pe plajă. Vă voi prezenta doar primul caz din motive de drepturi de autor.

În cazul în care vă aflaţi într-un club şi vreţi să agăţaţi ceva pentru că vine iarna şi nu aţi pus nici murături, nu aveţi nici porc şi lemne aveţi până în martie trebuie să executaţi următoarele mişcări. Localizaţi în teren cea mai minoră dintre minore, de la şapte ani în sus e considerat că aveţi lucruri în comun. După, vă recomand să vă faceţi curaj cu puţină băutură. Voi încerca să mă explic. Dacă nu beţi şi faceţi treaba asta complet treji, deşi veţi beneficia de toată admiraţia mea şi poată chiar a altora, veţi fi puţin dubios. E posibil să vă evităm şi noi şi alţii. Dacă beţi, puteţi să daţi vina pe băutură, ba chiar să ziceţi că pe moment vi s-a părut amuzant şi aţi zis să încercaţi, pentru că eraţi şi plictisit şi oricum nu se întâmplă nimic. După localizare, urmează focalizare. Fiţi cât se poate de dubios. Căutaţi contactul vizual, odată găsit nu daţi drumul. Fiţi dubios. După ce domnişoară este deja speriată, amuzată, încântată, depinde desigur de persoană care se holbează, urmează să interveniţi. Vă duceţi aproape de ea. O luaţi deoparte o secundă şi îi spuneţi:

Unde-i mă-ta mă? Mă-ta ştie unde eşti? Ştie cu cine eşti? E 12 jumate ceasu’. Hai, îmi zici? Unde e mă-ta?

3 responses »

Zi ceva, nu te uita ca proasta la mine

