Românii au talent și totuși stau degeaba

Standard

Da, românii au talent!

Au un talent extraordinar de a pupa în cur. Pe mine, pe tine, pe augusta lazărescu sau pe ăla de face mâncare bună la televizor. Așa dorință de pupat în cur n-am mai văzut de la lipitoarea de lac din a șasea.

Emisiunea era despre de ce au românii talent. Românii pupă în cur cu forța.

Apoi să nu-ți bagi pula in andra, sandra, moisescu și stoicescu, cărtarescu, pleșu, neșu și mihai când vezi așa ceva?

Îi teatru ieftin ce văd, futu-vă morții mamelor voastre, la tv! Văd care căcat de concurent îi angajat protv și se preface că cântă și care îi țigan borât din public de care voi vă râdeți cu umor. Vad când vă prefaceți că vă place și când va prefaceți ca trebuie să vă placă. Văd toată ipocrizia și toată lipsa de eleganță și compasiune pe care o mimați sau nu. Mă cac pe orice concurent prelucrat și îmbălsămat de voi. Mă cac pe voi, pro teve!

Andreea, ai legatura, futu-te-ntre țâțe!

 

5 responses »

  1. Mimează lipsa de elenganţă şi compasiune? Noo, o au din naştere, e talentul lor. Am văzut şi eu, aseară, promit că nu mai fac.

  2. bai, daca Partoș ala sau Bardoș, sau cum dreaci ii zice nu e scos din emisiune, eu ma duc peste ei personal..70% din emisiune e cu scalambaielile aluia..actoru pulii( chiar daca nu exista pule pentru citi actori sunt pe blog patrat in romanica).
    ca mai are dreptate si deviatu ala de gheara de pe blogul lorenei cu acelasi nume.
    parca Partoș ma!

Zi ceva, nu te uita ca proasta la mine

