40 de muie mici

Standard

Să încercăm un concurs. Vouă care vă plac mai mult, mucenicii cu zeamă  dulce sau copți cu miere și nuci?

Că io habar n-am ce-s ăia mucenici și n-am mâncat niciodată. Da totuși mă întreb, ce mama dracului îi aia să mănanci un fel culinar de o sărbătoare religioasă și să o ridici în slavi? Cine mamonu te oprește să o faci de unu mai sau de ziua armatei sau de ziua vânătorilor?

la fel și cu coliva, pe care n-am gustat-o niciodată  pentru că nu se face în zona unde trăiesc cum nu se fac nici mucenici. De ce ai lăuda o mancare din jurul unui om mort sau din jurul unui sfânt absent, preparată pentru asemenea ocazie? De ce nu o prepari când ți-e poftă?

Îți zic io de ce. Pentru că ești o oaie sterilă, de-aia!

40 responses »

  1. Mie îmi plac ăia care îşi îndeasă fleici în beregăţi tot postul, dar când e zi de dezlegare la peşte fac coadă la pescărie, să li se ierte păcatele.

    • dadadada, mie tot ăia.din păcate si niște rude de-a mele tot asa fac.Bă, dezlegarea la peste e pentru aia care baga numa vegetale si cind e o ocazie specială îi lasă bărbosu sa mai bage si o proteina , na de încurajare le zic eu. da voi daca numa vaci si gaini si porci ati bagat ce sa vă mai îngăduie? da nu ma ascultă

  2. Nedormite, ce-are una Corina cu tine ba?
    ca cica vrei sa-ti iei haina de blana si n-ai nici umor.
    eu creca ori e corina crețu ori va cunoasteti ori e corina crețu.

  3. Ostape, se pare că tatăl tău a fost supus turc. Tu – ştie toţi din Clui – eşti frumos. Şi mai ai tupeul obraznic nă ne faci pe noi ghei! Lasă că-ţi găsesc eu latura feminină din tine şi-ţi dovedesc că sunt streit.

  4. Bai, voi sunteti nebuni!!!
    Nedormitule, nu mai vorbesc cu tine in viata mea. Sa-ti fie…de bine.

Zi ceva, nu te uita ca proasta la mine

