Mouse fabulos, mouse glorios.

Standard


Mi s-o stricat șoricuțu roz cu cârliguț și-am zis prima dată că-mi comand de pe net unu.
Am găsit unu drăgut la vreo 12 lei, din București, firma Serioux. Am și râs, că cân îl văd la poartă  pe domnișoru cu pachețelu la 10 lei, după 400 de km. să-l întreb why so serioux, știi, ca în X-men.
Și după aia m-am făcut că arunc cu el după bunica, eventual să-mi dea bani să-l iau din Câmpulung Moldovenesc, că io stau lângă directoru de la fabrica de mobilă. Și o zis că îmi dă, da mâine.
Dacă tot am rezolvat problema, zic, io fiind gamer, o dată am fost pe 10 la Diablo 2, Europe/hardcore, da acu joc numa WOW că Lineage si GW m-o dezamăgit și până iese Diablo 3 ies la pensie din… casnică, zic să mă uit la mouși prețioși.
Și am găsit. La 4 milioane. Acu, propuneri.
1. Îmi vând laptopu și mă joc cu mouseu.
2. Cân ies la restaurant îl iau cu mine și beu apă din el.
3. Cân îi să fac pasu cel mare i-l ofer gaj alesului inimii mele, dintr-o cutie brodată cu motive din WOW.
4. Mi-l fac eșarfă sau după caz și în funcție de evenimentul la care voi participa, cravată.
5. Aș aduna copiii flămânzi sau negri de pe stradă cu el și i-aș băga în beci- o zis Ostap. Și i-am obliga să facă plăci de bază sau să construiască un laptop nou, dacă tot l-am vândut pe-a meu, am zis eu.
6. Aș pune-o pe bunica să mi-l șteagă de praf în fiecare zi și dacă l-ar zgâria aș bate-o cu biciușca.
Apropo, pe 1 mai îi ziua mea, și am 300 de prieteni, fix. ar veni cam 10 lei de om(ca asa vreau eu) pentru o conviețuire plăcută în continuare. Paaaaaaa

22 responses »

  1. De 1 mai, dupa ce iti cumpara directoru de la fabrica de mobila mouse-ul in semn de apreciere a bunei vecinatati, il faci pachet cu destinatia vancouver si pui pe el litere de-o schioapa cu happy birthday to you too.nu-i ca-i generos sa împărțăști ?

Zi ceva, nu te uita ca proasta la mine

