Bărbat jegos versus femeie simandicoasă

Standard

Io de vreo 15 ani încoa analizez.
Analizez așa de bine că din ăia 15 ani am avut 2 relații stabile de vreo 10 și am fost măritată 5.
Da deși ioanal îi idu meu de mes, io niciodată nu anal. Nu că îi de altceva, decât că mă cac pe mine cân îi de prelevat.
Și dacă io nici nu mă pot beși și apăi să râgâi după o masă bogată, că abia ce am căutat sininimu la copios, nu-mi pot perimite să mă hazardez în așa hal.
A doua problemă a mea îi că bărbații îs stupiz.
A treia problemă a mea îi că ori o au prea mică, ori prea mare, ori îi roșă, ori îi roză, ori îi tăiată or nu ei tot îs frustraț.
Și ultima problemă e că dă-te-n pula mea de prosti.
Jbang.

 

27 responses »

  1. referitor la motto-ul acestui blog…mie imi place inca unu tot almodovarian “estoy tomando muchos extasis”

  2. la noi e unu tramvai, frumos al naibii.
    s-a travestit si l-au pupat doi militieni toata noaptea.
    fapt real.

  3. *are mylene farmer o melodie care vorbeste exact despre subiecul asta.

    “Ton regard oblique
    En rien n’est lubrique
    Ta maman t’a trop fessé- adica mama ta ti-a dat la fund
    Ton goût tu revers
    N’a rien de pervers- adica faptul ca iti place si cealalata “usha” nu e ceva pervers
    Et ton bébé n’est pas faché

    Ton kamasutra
    A bien cent ans d’âge
    Mon Dieu que c’est démodé
    Le nec plus ultra
    En ce paysage
    C’est d’aimer les deux cotés”- kamasutra e demodata, acum e la moda e sa incerci ambele parti, asta zice doamna:)

    si apoi cand incepe cu “Ta majeste…” eu am fantezii hardcore cu un nou tip de care imi place.

    Cam asta e parerea mea despre subiect.

    Marci, la 7.30 este o orgie foarte faina care merita vazuta, cand aduc astia in tabara englezilor niste curtezane franceze si toarna vin pe ele.

    foarte frumos.

Zi ceva, nu te uita ca proasta la mine

