Dacă Tom Cruise ar fi ziarist l-ar chema Tom Newse.

Standard

S-o pus iadu pe pământ. Am luat ban pe facebook. 3 zile x 24 de ore, nici nu le mai număr. Am foarte multe variante despre cum îmi voi petrece aceste zile libere.
Da deja am văzut 4 filme.
Și am ieșit în oraș.
Și am fumat un pachet de țigări.
Și am văzut masterchef.
Și știrile.
Toate reclamele.
Toate arhivele 4chan.
M-am machiat.
M-am demachiat.
Am citit blogu lu manți. Am ațipit puțin.
Am mai ațipit puțin.
Am șters prafu.
Am dat cu aspiratoru.
Am vorbit la telefon cu 18 oameni random.
Mai sunt 2 zile și 16 ore.
2 zile
16 ore.
Și io deja am făcut tot.

L.E. da n-am jucat WoW!

15 responses »

  1. Servus toc!
    Am băsădit cu dom primar pă telefon ş-o zîs că tare i-ar plăce’ să facă o arteziană după domnuca ceie din poză şi-ar vre să facă o ţîdulă cu mnetale să-ţ deie nişte bani. No, ce zîci?

      • N-avem, c-or zânit franţujii pă la noi şi ni le-or mîncat, da’ dacă-i musai, om face noi oarecumva şi-om afla de p-oariunde şi nişte broaşte. Or a sta’ dom-primar de model, că hăpt aşe-i, ca un broscoi.

Zi ceva, nu te uita ca proasta la mine

