Știre cu gore

Standard

Internetul a devenit atât de plictisitor așa că am început să scormonesc prin măruntaiele lui unde am descoperit tot felu de grozăvii. Mai o eviscerare, mai o decapitare, o zoofilie ici, o scatofilie colo, de-astea. Am ajuns aproape imun la imagini sau chiar filmari cu sinucideri sau mațe împrăștiate.

Image

Da ce-am văzut la știri zilele astea a reușit să ma scuture un pic. O bătrână din județul Alba își păstrează piciorul amputat în lada cu zestrea pentru înmormântare sau cum se numește lada aia.

Până aici n-ar fi cine știe ce, au mai fost cazuri de bunici împăiați ținuti pentru pensie sau pietre de la rinichi pe post de colier. Bă, da să simți că ți se desprinde osul și să-ți chemi copilu sa-l desprindă și să taie pielea și două tendoane sau în ce se mai ținea el acolo, noa, așa ceva n-am mai auzit!

Un picior în cufăr, un pas înainte!

Pentru cei care își doreau de fapt o știe cu gore din cluj las o poză:

Image

7 responses »

Zi ceva, nu te uita ca proasta la mine

