Voyo con Dios

Standard


Pentru că am ban șepte zile de pe facebook mai bine citesc știrile. No, fiț atenți. Un maimuț vrea să ne închidă Vplayu. Bun, zic, că parcă am dat bani, dau și la altu. Dau și la serialepenet, da la Voyo? Ce îi aia? Ia să văd.
Ioi, îa, țăgani. Da de ăia nu văd cân îmi scuipă în înghețată sau cân îl bate pe tata cu katana?
Io vreau dosarele X! Aș putea să simulez că și ei au, da parcă unii au căluș, alții călușari.
Io vreau Twin Peaks! Aș putea să simulez că și ei au, da parcă îs altfel crimele, și Bob îi Bobi.
Io vreau American Horror Story nu Țaca Paca.

Ce sloboz îi Tanti Florica? Spartacus nisip însângerat, auz.

De az boicotez protv. Deci nu mă mai uit nici la vocea româniei.
Chiar acuma mă duc să o trimit pe bunica până în cămară să-mi aducă o murătură și să-i ascund telecomanda. După care… puteț uita.

2 responses »

Zi ceva, nu te uita ca proasta la mine

