Heroes 3 în 1.

Standard

Jucatori:
Marcica
Ostap
Chiper.
Ora. 12, la inceput, 04.40 la sfarsit.
Desfășurare: gameranger, un locaș cacum ii acasa. Pe care îl felicit.
Orase: Inferno, castle, dungeon
Chiper: Io-s prinț
Marcica: sugi pula
Ostap: hăhă
Marcica: și tu, vă sparg in gură
Începem.
Ostap crapă.
Ostap intră.
Sperăm să moară Ostap primu.
ziua 1. N-am mina de lemn.
Ostap moare, da ține să precizez că pe herou lui il chema Olema și avea ca specialitate călătoriile si istovirea.
ziua 2. Chiper se lauda, io n-am mina de lemn, ostap hăhă
ziua 3. Ostap crapă, io n-am mina de lemn, ăla se lauda
ziua 18. Am gasit mina de lemn, o păzesc 15 titani apgradati.
Chiper are unitați de level 7. Ostap moare și se hlizeste. Eu nu mai suport, ma intreb care-i sensu’ vieții.
Ostap râde și crapă.
Nu-l mai injuram ca n-are rost.
Chiper ne mai da 3 saptamani pana la violul total.
Ostap râde.
Io crăp, ma bat niste halflingi.
Nu mai injur deja iară.
Ziua 30. Se primesc amenințări din toate colțurile. Am batut titanii si-am luat mina de lemn da nu mai am armata.
Ostap râde.
Io injur ca n-am sulf.
Chiper elimină un oxiur verde. Îmi trimite 4556 de lei și zice să-i dau înapoi 10.000. Și râde.
Ziua 31. Intru in subteran. Ostap crapa. Gasesc un castel de-a lui si i-l iau. Ma iubeste oleaca mai mult ca-s dominatoare.
Ziua 100. Chiper il pizdeste mortal pe Ostap. Ostap rade. Io plang.
Ziua 101. Chiper îmi dă duhu.
Totu incepuse ca o banala zi de sambata și s-o terminat ca o dimineață  de duminică…
chiper1

14 responses »

  1. fain joc 3-ul, da eu am jucat mai mult 1, ca il aveam pe un cd si imi mai dadea uneori gherla ca era de dos si eu aveam xp si asa-mi placea grafica lui colorata si ma enervam cand era calculatorul mai destept ca mine si ma jucam in continuare si asa ma enervam ca eroul are doar 5 sloturi de monstri si orasele produceau 6 si mereu scapam de aia primii, mai prosti. amintiri din copilaria timpurie.

Zi ceva, nu te uita ca proasta la mine